§ BLACK AND WHITE

Cześć Wszystkim ! Przygotowałam dzisiaj dla Was post dotyczący fali "hejtu", oraz mnie. Poprzedni post się trochę różni od tego...

Cześć Wszystkim !

Przygotowałam dzisiaj dla Was post dotyczący fali "hejtu", oraz mnie. Poprzedni post się trochę różni od tego, natomiast ja lubię różnorodność. Dzisiaj się bardziej rozpisze byście mogli mnie lepiej poznać, więc kilka miesięcy temu założyłam bloga o podobnym temacie jak ten. Kiedy zakładałam tamten blog, zakładałam go z myślą, że każdy hejt, o ile mogę to tak nazwać, nic we mnie nie zmieni.Jednak tak nie było. Kiedy otrzymywałam krytykę, co najlepsze nieuzasadnioną, bardzo się nią przejmowałam. Po dwóch miesiącach blogowania, zrezygnowałam. Teraz bardzo żałuję, że zaczynam wszystko od początku, jednak "hejt" który otrzymuję dziś, nie jest "hejtem", którego otrzymywałam te dwa miesiące temu. To dziwne, że na przełomie kilku miesięcy, uświadomiłam Sobie, że to co mówią inni nie powinno na nas oddziaływać. Może ja zmieniłam pogląd na świat? A może ludzie zaczęli się traktować równo? Na te pytania raczej nie znajdziemy odpowiedzi. Mam nadzieję, że tym postem was zmotywowałam, i uświadomiłam wam, że ta krytyka, którą otrzymujecie jest niczemu warta. Przechodząc do zdjęć i mojej dzisiejszej sesji. Fotografowała mnie dziś Wiktoria, która również prowadzi bloga klik. Pogoda dzisiaj była zmienna, raz padał śnieg, a raz świeciło słońce. Przy zdjęciach bawiłyśmy się świetnie. Moja dzisiejsza stylizacja składa się z : białego crop-topu C&A, czarnych leginsów, granatowego kardiganu, oraz czarnych botków. Na niektórych zdjęciach wyszłam poważnie, na niektórych dość dziwacznie, natomiast dzisiejszy dzień nie należał do ciepłych dni, było nam bardzo zimno, padał śnieg co też możecie zauważyć na zdjęciach niżej. Mam nadzieję, że mi wybaczycie za to, starałam się aby wszystko było "dopięte na ostatni guzik". Myślę, że fotografie wam się spodobają. Pamiętajcie o motywujących komentarzach, które nam, blogerom dają "kopa" do działania:)

Zostawiam Was ze zdjęciami :) 



















Do następnego, buziaki :*

You Might Also Like

103 komentarze

  1. Popracuj nad designem :) i nie przejmuj sie HEJTERAMI !nie rezygnuj ze swoich marzeń !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację, konstruktywna krytyka nie powinna dotykać ,ale hejt i żółć którą ludzie czasem wylewają są nie do zaakceptowania :-) ,ale taki świat i nic z tym się nie da zrobić, można jedynie działać i mieć daleko w tyle zawistnych ludzi. Fajne fotki :-) Buzka

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2016/02/valentines-day.html

    OdpowiedzUsuń
  3. My także zaczynamy z blogowaniem i wiemy, że należy spodziewać się hejtów. Cóż, jak na razie sądzimy, że hejterzy hejterami, jakoś sobie z nimi poradzimy. Ale jak to będzie w praktyce zobaczymy ;)
    Śliczne masz włosy :*
    Obserwujemy ;)
    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/2016/02/mellodyjki-lutego-mellody.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, niestety bardzo zniszczone :C

      Usuń
  4. Masz świetną figurę!

    Zapraszam do mnie ♡
    Kochana tak mi się spodobał Twój blog, że obserwuję i liczę na rewanż! :)
    Mój blog fromkatrin.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się twoje podejście do tematu hejtu :) Crop top- śliczny♥ Twoje ombre bardzo mi sie podoba, idealne :)

    http://pisanefioletowymatramentem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny post, świetne zdjęcia ! :)
    obserwuje, moge liczyc na rewanz ?:)
    http://claudettek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne zdjęcia i tego bloga nie usuwaj!
    Było by mi miło jak byś wpadła na mojego bloga
    i zostawiła po sobie ślad. Pozdrawiam i życzę
    miłego po południa, oraz zostawiam obserwacje!!

    http://wiktoriaolczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega super post i zdjęcia ! ;)
    hubertkuc.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Hejty były,są i bedą :) ale hejty dają więcej motywacji :) bo Hejtuja Ci co zazdroszczą :)
    Rób to co lubisz :)
    Zapraszam na mojego bloga
    http://lovelinessvogue.blogspot.de/2016/02/recenzja-produktow-eos.html?m=1 Zostawisz coś po sobie? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz ciekawy blog, podobaja mi się twoje włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Z hejterami trzeba umieć sobie poradzić. Teraz potrafię przyjąć krytykę i dzięki temu stać się lepszą blogerkom. Śliczny strój jak i zdjęcia. Obserwuje! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Hejty zawsze będą ;) Nie przejmuj się nimi . Bardzo ładne zdjęcia , podoba Mi się Twój blog :) Tylko jeden minus - Muzyka . Nie lubię tego na blogach ;) Ale nie każdy musi wszystko lubić ;) Pozdrawiam i życzę powodzenia :*
    http://swiatkobietyblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie warto przejmować się hejtami :D
    śliczne zdjęcia x
    http://jestem-folta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne włosy :)
    Zapraszam do siebie - www.nkfn.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest super :) Nie możesz pozwolić by gadanie innych było ważniejsze niż to co Ty czujesz ! to jest najważniejsze :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post
    Ja na początku także bardzo przejmowałam się krytyka.
    Śliczne zdjęcia *-*
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dokładnie! Nie powinniśmy przejmować się hejterami, bo inaczej wejdą Nam na głowę.
    Jejku, jak patrzę na Ciebie na tych zdjęciach to, aż mi się zimno zrobiło. Masakra! Jeszcze w crop topie? :D

    Pozdrawiam, https://wygadananastolatka.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że masz do tego takie podejście. Hejt zawsze będzie ale trzeba umieć sobie z nim poradzić. Nie siedź na ziemi na takim zimnie ;p bo wilka dostaniesz Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładne zdjęcia! Ps. mam taka sama bluzke! :D swietna jest :D <3
    Hejterom mowimy stop! :*
    photopassionme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. I tego się trzymaj !
    Hejterzy po prostu zazdroszczą ! ;)
    Oddasz włosy ? Haha :D
    Śliczne zdjęcia ! ;*
    Olphotoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tam lubię falę krytyki (uzasadnioną) za to, że daje mi potężnego kopa do poprawienia moich postów/opowiadań. Dzięki takim osobom wiem co robię źle i jestem im za to bardzo wdzięczna :)
    P.S. śliczne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Hejtów nie da się uniknąć, większość osób prędzej czy później zostanie zhejtowana, z reguły bez podania nawet konkretnego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie ma co się przejmować krytykującymi :) Świetne zdjęcia !
    Obserrwuję :)
    http://ba3wa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajnie napisany post, miło się czyta to co piszesz :) Fajne zdjęcia i ciekawy blog, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  25. hejtują ludzie, którzy sami nic nie robią i nic im się nie chce.
    ktoś ma pasję lubi coś robić - łatwo go shejtowac. nie warto się przejmować.

    super zdjecia !! a hejtów sie nie da uniknac. dzieki niepochlebnym komentarzom mozna stac sie sileniejszym a innym sie smiac w twarz !

    http://pa2ul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Jakie śliczne zdjęcia. Masz piękne włosy.
    Do tego post - świetnie napisany!
    OBserwuję :*
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne zdjęcia, wyglądasz ślicznie ! Krytyka jest czymś potrzebnym, jeśli jest uzasadniona

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia, powinnaś je powiększać, żeby były bardziej widoczne, bo są naprawdę piękne! :)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Hejterami nie ma się co przejmować, hejtują bo nie mają co robić i tylko zazdroszczą ;)
    Świetne zdjęcia :)
    Obserwuję :)
    http://yumikokawaiiworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie przejmuję się hejtami, zwłaszcza anonimowymi. To ludzie, którzy nie mają swoich zajęć, znajdują ładne dziewczyny i hejtują. Czemu? Bo zazdroszczą. Cudowne zdjęcia i pięknie na nich wyszłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Super, że sobie uświadomiłaś, że nie warto się tym przejmować ;)
    [mój blog]

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie warto się przejmować hejtami one zawsze byly są i będą trzeba robić swoje o tym poczytasz w moim najnowszym poście :)
    Super sesja :)

    http://naataliam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładne zdjęcia :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. świetne zdjęcia, ja bym dodała jeszcze do tej serii temat braku tolerancji :) obserwuję.
    www.kayleenbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz przepiękne włosy ! :)

    www.my-passion-foto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. super zdjecia, fajny blog ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. kocham takie posty!
    bardzo przyjemnie się je czyta:)
    zapraszam do siebie, za obserwacje się odwdzięczam -> KLIKAJ

    OdpowiedzUsuń
  38. A ja myślałam, że to zdjęcia z lata :)
    Prawda jest taka, że trzeba mieć mocną dupę, żeby nie zwariować. Trzymaj się dziewczyno! Jestem 40-tym obserwatorem :D
    zapraszam http:maginspires.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  39. Co do hejtu, to ja osobiście jeszcze się z nim nie spotkałam, tzn czytałam różne komentarze ale mnie personalnie jakoś nie dotknął. Choć wydaje mi się to być tylko kwestią czasu. Co do tego, że hejtują zwykle osoby, które zazdroszczą i nie posiadają własnego życia, lub nic nie robią raczej się nie zgodzę, bo uważam, że to nie jest regułą... Ja chyba nigdy nikogo jeszcze nie shejtowałam, choć według niektórych definicji powyżej mam do tego swietne warunki. Nie ukrywam że zrezygnowałam ze studiów i siedzę teraz w domu, ponieważ nie jestem w stanie, który pozwala mi na to aby normalnie żyć i funkcjonować w społeczeństwie. Wydaje mi się, że ludzie, którzy hejtują to osoby po części upośledzone(?). Nie wiem, czy nie jest to czasem zbyt mocne słowo, ale chodzi mi o to że oni widzą czarne i białe, a świat, czy nawet ludzie tacy nie są. Myślę, że trochę im nawet współczuję.
    www.tylko-szum.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  40. Super po st ! Bardzo kreatywnie piszesz ! Podoba mi się twój nagłówek ! Obserwuję ): Piękne zdjęcia ! Lifeblondes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety, hejterzy zawsze byli, są i będą i nic tego nie zmieni. Oni są wszędzie na blogach, yt czy innych portalach społecznościowych. Hejtera nożna nazwać tylko zazdrośnikiem, który np. zazdrości nam sukcesu... Co do zdjeć to piękne widoki �� badxqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Super piszesz! Masz rację - nie ma sensu przejmować się hejterami, oni chyba nawet nie uświadamiają sobie, że wchodząc na czyjegoś bloga, podnoszą nam statystyki i pomagają w zarabianiu na blogu... Świetne zdjęcia :)
    Powodzenia w dalszym blogowaniu, obserwuję i pozdrawiam :*
    natiaandherlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne zdjęcia :)
    http://maasonpl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. super fotki :)

    zapraszam do mnie na rozdanie :)
    http://kosmetyczny-kuferek.blog.pl/2016/02/29/rozdanie-na-blogu/

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie warto przejmować się hejterami, zazwyczaj są to ludzie pozbawieni pasji, pełni zazdrości. Śliczne zdjęcia!
    Pozdrawiam
    imdreamer02.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo ciekawy blog oraz ładne zdjęcia!
    czekam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo ciekawie wszystko napisane. Cudowne zdjecia! :*
    Hejt zawsze był i bedzie.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  48. Śliczne zdjęcia, ja na początku bardzo się przejmowałam, ale zdałam sobie sprawę, że hejtują mnie za nic
    mój blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  49. Ładny blog i fajne zdjęcia :)
    Nie ma co się przejmować hejterami, są żałośni (no bo co oni niby swoim zachowaniem reprezentują? - jedynie to, że są potwornie zakompleksieni i muszę się wyżyć na innych, aby im ulżyło).

    OdpowiedzUsuń
  50. Dokładnie! Powinniśmy nie przejmować się hejtami i iść dalej! Hejterzy za nas życia nie przeżyją! Świetne zdjęcia! Ten śnieg, no po prostu rewelacja! ;))
    Zapraszam Cie też do mnie! ;) http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz rację, nie warto przejmować się hejtami, tylko spełniać swoje marzenia i pasje :) U mnie podobny post ! Zapraszam ;)
    Yourfallsky.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie warto sie przejmować hejtem
    Bardzo ładne zdjęcia
    http://photogirl02.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Nigdy nie warto przejmować się hejtem, ale uzasadnioną opinię warto brać do siebie. :) Śliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  54. Cudowna figura <3 Zapraszam, obserwuje
    http://bright-blacky.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Super wpis! Ładne zdjęcia :)
    ZApraszam do mnie:) Jeśli blog Ci się spodobał, zostaw po sobie ślad
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny wpis, podobny jest u mnie też na temat hejterów. niestety nie ktorzy maja slabą psychike i nie radza sobie z hejterami ale njalepiej jest brać to w żart, hejtera bardziej to denerwuje bo ten jego konieczny komentarz zostal brany w żart i sie osoba nim nie przejmuje .
    little-mooon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. nie warto przejmować się hejtami :)
    bardzo ładnie wyglądasz! świetne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super post ^^ Masz genialne zdj i bardzo ciekawy blog

    OdpowiedzUsuń
  59. Piękne zdjęcia a post boski! :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Nie przejmuję się nieuzasadnionymi hejtami, zwłaszcza tymi anonimowymi. Cudowne zdjęcia i pięknie na nich wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie warto przejmować się hejtami. Skoro Cię hejtują, to najwidoczniej czegoś Ci zazdroszczą. + śliczne zdjęcia <3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie warto przejmować się hejtami. Skoro Cię hejtują, to najwidoczniej czegoś Ci zazdroszczą. + śliczne zdjęcia <3
    paciulek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Świetny post! Jestem tego samego zdania,że nie należy przejmować się krytyką innych :) 6 zdjęcie jest najlepsze 😍
    Zapraszam do siebie >> http://dominatt.blogspot.com/?m=1 <<

    OdpowiedzUsuń
  64. Hejtem w żadnej postaci nie należy się przjmować. Należy tu podkreślić, iż między nim, a kontruktywną krytyką jest duża różnica. Ważne jest to, żeby robić to, w czym się dobrze czujemy, inni mogą nas pocałować w dupę:) Idź z głową uniesioną wysoko, piersią do przodu i nie daj sobie w kasze dmuchać!
    Trzymaj się ciepło,
    Byszi z www.juliabyszkowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Prześliczna z Ciebie dziewczyna! :) Więcej UŚMIECHU! :)

    juliabloger.blogspot.com
    Zapraszam, organizuję fajny konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Uważam, że hejtem nie trzeba się przejmować, jak komuś się nie podoba to co tworzysz, to nie ma po co Cię hejtować, tylko niech nie czyta tego co piszesz, bo może innym się to podoba. Ważne: NIE PRZEJMUJ SIĘ HEJTAMI!
    Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Miałam nieco podobnie, dostałam pierwszego hejta i się trochę załamałam. Jednak szybko się podniosłam na nogi i otrzepałam.

    Pozdrawiam i życzę powodzenia z blogiem ;)
    http://bibliotekaslow.blogspot.com/2016/03/nie-daj-sobie-wmowic-ze-jestes-za-mody.html

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetny post i zdjęcia. Miło się czytało. Jakie ty masz wgl. ładne włosy <3 Bardzo spodobała mi się koszulka i buty *.*

    OdpowiedzUsuń
  69. Zdjęcia mega fajne, a co do hejtów z biegiem czasu i pisania bloga zmieniamy nasz pogląd bo ludzie zawsze będą próbować nam podciąć skrzydła należy tylko się nie dać. zapraszam do nas
    http://siostrydajarade.blogspot.com/2016/03/sakiewki-pene-pysznosci.html

    OdpowiedzUsuń
  70. Piekne zdjecia a hejtuja ci co maja nudne zycie i za duzo wolnego czasu

    OdpowiedzUsuń
  71. Piekne zdjecia a hejtuja ci co maja nudne zycie i za duzo wolnego czasu

    OdpowiedzUsuń
  72. Świetne zdjęcia :) Śliczne masz włosy i jesteś zgrabna :) Obserwuję oraz liczę na uczciwy rewanż :)
    http://catch-a-glimpse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  73. Nie ma co się przejmować krytyką :)
    Zapraszam
    http://wet-streets.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. Świetne zdjęcia, a hejtami na prawdę nie ma co się przejmować ;)
    http://im-dollka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękne masz włosy i świetne zdjecia :) Masz rację, że nie ma co patrzeć na hejterów, niech lepiej zajmą sie swoim życiem! :) Dobrze, że przestałaś na nich już patrzeć i nie przejmujesz się :)
    http://clauditta-blog.blogspot.dk/

    OdpowiedzUsuń
  76. śliczne zdjęcia,
    http://maginspires.blogspot.com serdecznie zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń
  77. Ja staram się nie przejmować hejtami, co nie zmienia faktu, ze ostatnio w social mediach kilkakrotnie zostalam posadzona o bycie fejkiem i zjechan, ze pewnie jestem brzydalem, który dowartosciowuje się zdjęciami kogoś innego... Z tego powodu akurat mi trochę niemilo, ale staram się nie przejmować, nie ma sensu poddawać się przez przypadkowe osoby, które nawet nas nie znają :) powodzenia w blogowaniu!

    OdpowiedzUsuń
  78. Jesteś bardzo ładną dziewczyną i w dodatku ciekawie piszesz :) Powiem ci z własnego doświadczenia nie warto przejmować się hejtami, oni zawsze byli i będą. Pozdrawiam, www.pannakameralna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Nie przejmuj się tym co mówią inni, bo zazwyczaj krytykują kogoś komu zazdroszczą.
    Powodzenia w dalszym blogowaniu. ^.^
    Oczywiście obserwuję już.
    ♡ Zapraszam do mnie ♡
    xmikuxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ciekawie piszesz to trzeba przyznać. Podobają mi się również zdjęcia. Oby tak dalej. Zapraszam do mnie:
    http://cowglowietonakartce.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  81. Mnie hejtowali jak napisałam na blogu co uwaźam o piciu alkoholu hyhy

    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Fajna pogoda była ! :)
    Ja tam się nigdy nie przejmuje zdaniem innych XD
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. hejt to dla mnie temat rzeka
    on zawsze był jest i dalej bedzie
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. Dokladnie niema co sie przejmowac krytyka sa to ludzie zazdrosni😽😽

    OdpowiedzUsuń
  85. Super podejście do tematu! :)
    Bardzo ładne zdjęcia :)
    http://paaullina-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  86. Proponuję powiększyć zdjęcia, będzie lepszy efekt :) Dobrze, że poruszasz takie tematy :) Bardzo ciekawy post!

    OdpowiedzUsuń
  87. Pamiętaj, że nie ważne jak mówią, ważne, że mówią :)
    Zapraszam do siebie : panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  88. Pamiętaj zawsze znajdą się hejterzy, ale nie przejmuj si nimi. Oni po prostu zazdroszczą, że robisz to co uwielbiasz i wychodzi Ci to świetnie. Pozdrawiam :*
    glamourbynatalie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  89. świetny blog oraz post nie przejmuj się nimi zazdroszczą
    zapraszam http://byjulqa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  90. Hejty zawsze będą. Powinniśmy znać swoją wartość i nie przejmować się innymi.
    Zdjęcia są super ;>
    x-lauraxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  91. Super sesja. Jesteś piękna, a post jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Świetne zdjęcia

    Bloginaczejbykate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  93. Fajna stylizacja 👍 i dobre zdjęcia ;)
    maksimilion.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ. CZYTAM JE NA BIEŻĄCO, POZDRAWIAM :)

Flickr Images