§ WINTER OR SPRING

Cześć Wszystkim ! Dzisiaj przygotowałam kilka zdjęć przyrody, przepraszam, że na zdjęciach nie ma mnie, ale byłam sama i nie miałam fotog...

Cześć Wszystkim !

Dzisiaj przygotowałam kilka zdjęć przyrody, przepraszam, że na zdjęciach nie ma mnie, ale byłam sama i nie miałam fotografa, następny post będzie "normalny". Przechodząc do tematu "Winter or Spring" Zima czy wiosna. Zimy w tym roku można powiedzieć, że nie było. Nie wiem jak u was ale u mnie (woj.lubuskie) śniegu było naprawdę mało i rzadko. Szkoda bo bardzo lubię zimę, jest taka "magiczna". Zazdroszczę tym co mają teraz ferie, ja swoje miałam już od 18 stycznia. Wielkimi krokami zbliża się wiosna co widać po zdjęciach niżej. Mam nadzieję, że zdjęcia wam się spodobają, przepraszam za niezadowalającą jakość, natomiast kiedy robiłam zdjęcia było dość ponuro. Miłego oglądania :)

































Mam nadzieję, że post wam się spodobał, i jak na "pierwszy raz" nie było tak źle. Za każdy miły i motywujący komentarz odwdzięczam się, jak i oczywiście za obserwację. 

You Might Also Like

15 komentarze

  1. U mnie było mnóstwo śniegu. Cudowne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomyślałam, że wpadnę, zobaczę, co się u Ciebie dzieje na blogu, akurat mam wolne popołudnie, to tak sobie szukam czegoś do czytania...tylko szkoda, że tu nie ma czytania. Może na przyszłość napisz coś więcej, nawet, jeśli chodzi Ci najbardziej o zdjęcia? Wiesz, wychodzę z założenia, że blog jest od pisania, choćby kilku dodatkowych zdań, jak się danego dnia czujemy, jakie emocje towarzyszyły robieniu zdjęć i tym podobne. Nie hejtuję, po prostu jakbym chciała oglądać same zdjęcia, to pewnie poszłabym na jakiegoś Photobloga czy inną Fotkę. Powodzenia w blogowaniu.

    Pozdrawiam, Kat de Wolf
    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinie , rady wykorzystam w następnym poście , mam nadzieję, że jak na pierwszy post nie jest aż tak źle, pozdrawiam.

      Usuń
  3. Przepiękne zdjęcia !
    U mnie było tylko trochę śniegu, w kujawsko-pomorskim :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. Obserwuje. Zdjęcia bardzo miło się przegląda, świetnie wykonane

    http://wiktorialenik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, cudowne zdjecia! Przepiekne te widoczki!! Co do wpisu, troche mało tekstu, troszke wiecej jakbyś napisała było by idealnie :* :* taka mała rada na przyszłość. Super nagłowek i powodzenia :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja osobiście cieszę się, że nie było śniegu, nie przepadam za zimą ;) Czekam na wiosnę :D
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne zdjęcia ! Potrafisz świetnie uwiecznić chwilę http://mylifeismyonlylove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się bardzo cieszę, że nie było zimy, od wilgoci kręcą mi się włosy, przepiękne zdjęcia, trochę więcej tekstu i będzie idealnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie było trochę śniegu i zdążyłam się nim nacieszyć *w*
    paciulek.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie było trochę śniegu i zdążyłam się nim nacieszyć *w*
    paciulek.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Super foty, fajny blog, dobrze się czyta :)
    Czekam na kolejne posty, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne zdjęcia :) Szczególnie podobają mi się zdjęcia nieba, chmur. :) Piękne ;)

    www.juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ładne zdjęcia :* zazdroszczę fotografa

    OdpowiedzUsuń
  14. Zdjęcia piękne ;) co do pory roku ja najbardziej lubię lato, bo słoneczko świeci,są długie dni i Te wypady ze znajomymi ;)

    OdpowiedzUsuń

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ. CZYTAM JE NA BIEŻĄCO, POZDRAWIAM :)

Flickr Images