§ WINTER HOLIDAY

Hej Wszystkim. Długo mnie tu nie było, bo prawie rok. Wracam z podwójną energią bo szkoda zawodzić ponad 100 osób. Bardzo dziękuje za to,...

Hej Wszystkim.

Długo mnie tu nie było, bo prawie rok. Wracam z podwójną energią bo szkoda zawodzić ponad 100 osób. Bardzo dziękuje za to, że pod poprzednimi postami była taka aktywność. Mam też nadzieję, że mimo długiego czasu nieobecności przyjmiecie mnie z takim zaangażowaniem z jakim ja przyszłam tutaj. Przechodząc już do zdjęć, których jakość nie powala ze względu na godzinę w której zostały wykonane, bo było to ok. 16:30. Na dworze ostatni śnieg, który utrzymuje się już z dobre 2 tygodnie. Wczoraj zaczęłam swoje ferie zimowe, więc mam już zaplanowane kilka postów. W czasie szkoły będzie ich znacznie mniej z wiadomych przyczyn. Ale już nie przedłużam i zapraszam do oglądania.
Mały update: Napiszcie w komentarzach jaki temat poruszyć w poście by nie był tak nudny jak ten. Lubię się rozpisywać tak jak w tym poście KLIK także zachęcam do komentowania :)
























Mam nadzieję, że post Wam się spodobał, jeszcze raz przepraszam za jakość tych zdjęć.
Kurtka: Takko
Szal: nn
Bluza: C&A
T-shirt: Cropp
Jeansy: Reserved
Buty: Deichmann



You Might Also Like

67 komentarze

  1. Bardzo ładne zdjęcia,mam nadzieję,że wrócisz tutaj na dłużej,powodzenia:)!
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. wróciłaś i dodatkowo z jakimi pięknymi zdjęciami! :))

    http://bymaajlena.blogspot.com/2017/01/winter-session-ogrody-frascati.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, ładne zdjęcia :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ;) Powodzenia i wytrwałości w blogowaniu ;)

    https://livetourevel.blogspot.com/2017/01/lov-black-stylizacja6.html

    OdpowiedzUsuń
  5. fajnie ze wrociłaś z powerem <3 juz nas nie opuszczaj ! super stylizacja!obserwuuuje <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie, że wróciłaś! Powodzenia!

    www.piankaofstyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się twój blog, zostaje tu na dłużej. Bardzo fajny post. Obserwuje i liczę na rewanż :) www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile bym dała żeby być taka chudzinka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana! Super, że wróciłaś do blogowania :) Super sesja! Życzymy wytrwania! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna sesja. Powodzenia i aby nie zabrakło Ci tej energii ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czy ja wiem... zdjęcia mi się podobają. Mają bardzo ładne tło, piękny zachód i są dobrze naświetlone, wg mnie. ;) Skoro to powrót po tak długim czasie to mogę ci życzyć wytrwałości i kreatywności!

    Oczy Outsidera blog
    Zareklamuj bloga

    OdpowiedzUsuń
  12. Wróciłas ty i ja też właśnie wracam. zastanawiam się teraz nad postem i mam duży melik w glowie. Masz sliczne usta i super kolor na nich. Ogolnie jestes bardzo ladna, pozazdroscic :) Życzę wytrwalosci w prowadzeniu bloga, mam nadzieję, ze teraz bedzie lepiej :) Pozdrawiam :*
    https://aleksandra-kaczmarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się stonowana kolorystyka. Dopasowane rurki dżinsowe bomba. Idż tą drogą :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie, że wracasz z powerem - to ważne :D Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję 100 obserwujących! :)
    Życzę wytrwałości w blogowaniu! :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. O tak - u mnie też już końcówka zimy,i ja się z tego cieszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie masz za co przepraszać, zdjęcia wyszły bardzo ładnie, a Ty wyglądasz rewelacyjnie.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna sesja. Ja tez mialam dluga przerwe w blogowaniu. Czasami to dobrze robi.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zdjęcia są utrzymane w fajnym, zimowym klimacie, ale na Twoim miejscu popracowałabym nad nagłówkiem bloga.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uśmiechnij się, jesteś śliczna! <3
    Przepiękne zdjęcia, brawa dla fotografa za uchwycenie momentu zachodu słońca. zaś stylizacja prosta i bardzo na luzie - to mi się podoba :)
    Buziaki :*
    Lina Nastya

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie, że postanowiłaś wrócić do blogownia ☺ zdjęcia są śliczne zgadam sie z tym że jestes bardzo fotogeniczną osobą.

    OdpowiedzUsuń
  22. Super! Fajna stylizacja.
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Powodzenia dalej, zostaje na dłużej! :) Ładne zdjęcia i zapraszam do mnie http://czekolada23.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  24. Prześliczne zdjecia, co do jakości do nie ma czego się przyczepić...super, że wróciłaś do blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo ładne zdjęcia :) Zazdroszczę Ci, że masz ferie. Ja mam dopiero 13 lutego... Powodzenia z blogiem! Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Mega post i cudowne zdjęcia ♥
    Super szal!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Mamy okazję zobaczyć Pani bloga po raz pierwszy, będziemy zaglądać częściej! ❤️ Zapraszamy Panią i czytelników do wzięcia w udziału w konkursie walentynkowym, w którym można wygrać perfumy Carolina Herrera Good Girl, Armani Acqua Di Gio Profumo oraz voucher. Pozdrawiamy! http://wisebears.pl/konkurs-walentynkowy/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne krajobrazy uchwyciłaś. Najpiękniejsze zimą...

    http://agnesssja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Super zdjęcia i stylizacja ;) wróć tym razem na dłużej, bo masz naprawdę ciekawego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy post , wytrwałości w blogowanie życzę ;)
    Tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ładne zdjęcia:)
    Ale masz długi i chude nóżki <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Fajnie że wróciłaś :) Powodzenia i wytrwałości
    Pozdrawiam! :)
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  33. Moje ferie trwają już drugi tydzień. Życzę Ci udanych ferii.
    Super zdjęcia.

    Pozdrawiam, nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękna sceneria <3
    Jak masz ochotę wpadnij do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pomimo pory wyszły ładne zdjęcia :) Życzę sukcesów po powrocie

    http://mamakarolina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. piękną masz okolicę, te zdjęcia z zachodzącym słońcem są świetne. :) a światło do sesji powiedziałabym, że bardzo dobre, bo wyszły przepięknie. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Dobrze, że wróciłaś! Powodzenia w wytrwałości! ♥
    http://modaidekoracje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. trochę słabo światłe na niektórych zdjęć :) ale ogólnie fajny blog, życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  39. Lepiej jest zrobić sobie przerwę i poukładać własne sprawy ;)) to są priorytety

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Super, że wróciłaś ♡

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. ładne zimowe zdjęcia :) bardzo podobają mi się Twoje buty :) super! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniały krajobraz <3
    zapraszam do mnie https://wiecznamgla.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciesz się z ferii póki jeszcze je masz :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetne zdjęcia x

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. powodzenia w blogowaniu:) oraz udanych ferii:)

    pozdrawiam,
    www.balaczka.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Życzę powodzenia w ponownym pisaniu!
    I wytrwałości :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Życzę powodzenia:)
    Masz piękne włosy:) Super zdjęcia:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mimo później godziny, fotki są super :D
    Ja też wróciłam niedawno do blogosfery, życzę Ci wytrwałości i mnóstwo pomysłów!
    Powodzenia!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Wytrwałości !
    W wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://goldshinebeauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ładne zdjęcia, ale nie było Ci za zimno na ostatnim? :D Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  51. Ładne zdjęcia i całkiem ciekawy blog :)
    Zapraszam do mnie
    https://music-of-omega.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. każdemu należy się mała przerwa, dobrze, że wróciłaś!:)
    świetny blog, obserwuje ^^

    malusiawerusia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Taka przerwa daje dużo dobrego fajnie że wracasz :) Powodzenia :*
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  54. Życzę dużej motywacji do dalszego blogowania :*
    Świetna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super zdjęcia! Mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Może opowiesz o swojej nieobecności? Jeśli oczywiście nie jest to za bardzo prywatna sprawa �� my chętnie poczytamy ☺

    Pozdrawiamy BT

    OdpowiedzUsuń

ZA KAŻDY KOMENTARZ BARDZO DZIĘKUJĘ. CZYTAM JE NA BIEŻĄCO, POZDRAWIAM :)

Flickr Images